Úgy gondoltam, már elég sok időt cipeltem magamban Indiát, a sikátoraival, a szent teheneivel, az összes istenével, tarka ünnepeivel és sokszínű világával együtt. Eljött hát az idő, hogy letegyem...amit letehetek.


2011. január 31., hétfő

Sepsiszentgyörgy legyen Románia Zöld Fővárosa!


Tíz város küzd a Zöld Főváros címért, közte Sepsiszentgyörgy is a szülővárosom. Nem hagyhattam ki, muszáj szavaznom!(:-)))ma még lehet szavazni!!!
Miért szeretném, hogy Sepsiszentgyörgy legyen Románia Zöld fővárosa? - azért mert tiszta, szép, friss a levegője, és mert megérdemli! (:-)
Sfantu Gheorgeh merita sa fie Capitala Verde a Romaniei pentru ca: este un oras curat, frumos, cu aer bun, ...si merita...(:-)))
http://www.umbrelaverde.ro/blog/premiul-blogosferei-pentru-capitala-verde-a-romaniei.html

2 megjegyzés:

  1. Nem mondod? Én is ott születtem és éltem 12 évig.
    ...vagy beszéltük már ezt?

    na mind1 Szentgyörgyöt Zöld fővárosnak!

    VálaszTörlés
  2. Húú, Orsi, ezt nem is tudtam, nem beszéltünk erről!!! kicsi a világ (:-)))

    VálaszTörlés