Úgy gondoltam, már elég sok időt cipeltem magamban Indiát, a sikátoraival, a szent teheneivel, az összes istenével, tarka ünnepeivel és sokszínű világával együtt. Eljött hát az idő, hogy letegyem...amit letehetek.


2011. december 4., vasárnap

Dharamsala

Ez a kis templom a szállodánkkal szemben volt. Arra ébredtem hajnali 5.kor, hogy csilingeltek a kis csengettyűk, nyikorgott a templomban lévő  nagy imamalom és a hívők  hangosan ismételték:  "Om mani padme hum"-t. ("Éljen a lótuszban lakozó ékkő") És ez minden hajnalban így volt és így van ma is. (Ezt a képet az ablakból készítettem. )

1 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik, amit írsz és fotózol.
    De most ajánlok én is neked valamit:
    ásványkiállítás és börze egész nap, reggel 9-től este 5-ig (Budapest Kosztolányi tértől/Feneketlen tó nem messze, a Bocskai út-Zsombolyai utca sarkán lévő TIT-épületben)

    VálaszTörlés