Úgy gondoltam, már elég sok időt cipeltem magamban Indiát, a sikátoraival, a szent teheneivel, az összes istenével, tarka ünnepeivel és sokszínű világával együtt. Eljött hát az idő, hogy letegyem...amit letehetek.


2012. június 26., kedd

Mit is mondhatnék?!

Mit is mondhatnék?! Annyi mindent láttam Indiában és mégis annyira keveset! Láttam Amritsarban mennyit ér egy emberi élet és láttam a Gangeszt, és a Himalayat és Dardzsilinget, és tevegeltem a Tar sivatagban és nem mertem felülni az elefánt hátára és voltam esküvőn és láttam gyémánt ékszereket garmadával és láttam halottégetést. Láttam a gazdagságot és láttam a leírhatatlan szegénységet. Ennek ellenére úgy gondolom mégsem láttam eleget. (:-(
A felső képen: Amritsar -Aranytemplom , az alsó képen: Vrindavan : koldusok


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése